HTML

CarSign nemesacél rendszámtartók

Mi a legolcsóbb, leggagyibb része egy több tízmilliós luxusautónak? A könnyen törő, gyakran hirdetési felületként is használt, olcsó műanyag rendszámkeret. Ha stílusos, exkluzív, időtálló rendszámkeretet keresel válassz a különböző felületű, egyedi CarSign nemesacél kereteiből. éld a saját stílusod www.CarSign.hu

Friss topikok

Archívum

CarSign nemesacél rendszámkeretek: az idejétmúlt, igénytelen műanyag rendszámtartók helyett

2010.02.13. 18:08 CarSign Nemesacél Rendszámkeret

8 komment

Címkék: rendszám exkluzív rendszámtábla rendszámkeret carsign rendszámtartó nemesacél

A bejegyzés trackback címe:

https://rendszamtabla.blog.hu/api/trackback/id/tr771755312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FranciAndy 2010.02.14. 22:25:19

VÉÉÉGRE!
Nem tudom, ki hogy van vele, de engem nagyon bosszant a vacak műanyag rendszámkeretekre fújt króm. Egyszer ugyan amikor budget voltam én is kipróbáltam, de meg is bántam, mint a kutya amelyik tizet kölykezett...
A króm néhány !hét! alatt elkezdett leperegni. Én pedig égtem a haverok előtt. Szerncsére aztán hamar eladtam azt a verdát műanyag rendszámtáblatartóstól együtt...
Az új XC90-esemre a Volvótól gagyi műanyag keretet kaptam. Persze az autószalon neve és elérhetősége is a kereten van. Végül is azért fizettem több mint 10 milkát álmaim autójáért, hogy az autószalon a vacak műanyag rendszámkereten hirdesse magát!
Német unokatesóm autóján láttam először a CarSign rozsdamentes acél kereteit. Az ő autója csupa króm volt, a króm rendszámkerettel pedig még dobott rajta. Igazi optikai tuning. Én nemrég rendeltem a magyar CarSign-tól, szintén egy nemesacél króm keretet: pár nap alatt megjött, felraktam, és egyszerűen gyönyörű!!!! Szinte nincs nap, hogy valaki meg ne jegyezné, hogy ilyet még nem látott. Szóval bocs, hogy ilyen bő lére eresztettem, de ez a nemesacél anyagú cucc tényleg egy hiánypótló termék! Akinek 10 millió feletti autója van, szánalmas, ha nem vesz ilyet!

Canadian 2010.03.09. 22:49:09

A CarSign keretek azért is klönlegesek, mert bármilyen egyedi szöveggel, logóval, grafikával rendelhetőek. Az első rendszámkereteken lézergravírozással, a hátsó kereteken főleg speciális anyagból készült színes betétben helyezik el a kért egyedi mintát, logót, szöveget.
Én is rendeltem a honlapjukon (www.carsign.hu) rendszámtartót, és gyorsan, pontosan leszállították. Fel is raktam hamar.
10 ismerősömől 9 észreveszi és kérdezget, hogy honnan, miként, mennyiért... Szóval téma lettem én is, az autóm is (Maserati), és a rendszámkeretem is.

Lacus

CarSign Nemesacél Rendszámkeret · http://www.carsign.hu 2010.03.21. 19:11:21

www.CarSign.hu

Rendszámtábla-kereteink egyedileg hajlítottak, minden márka minden típusának lökhárítójára pontosan illeszkednek, ellentétben a jelenleg általánosan használt műanyag keretekkel, melyek sokszor elállnak, merevek, nem illeszkednek.
A CarSign keretek bármilyen egyedi szöveggel, logóval, grafikával rendelhetőek. Az első rendszámkereteken lézergravírozással, a hátsó kereteken főleg speciális anyagból készült színes betétben helyezzük el a kért egyedi mintát, logót, szöveget.
A rozsdamentes nemesacél rendszámtartó időjárásálló, útsóálló, UV álló, nem kopik, nem fakul, nem színeződik, ellentétben a jelenleg forgalomban lévő sima, festett vagy krómozott műanyag rendszámkeretekkel, amelyeket az időjárási és környezeti hatások hamar tönkretesznek.
A CarSign rendszámkeretekre a gyártó a törvényes jogszabályi követelményeket jóval meghaladó 2 év jótállást vállal, ellentétben a műanyag rendszámkeretek gyártóival, amelyek általában nem vállalnak az általuk gyártott termékre garanciát.
A CarSign kereteivel Németországban, a CarSign hazájában túlnyomórészt igényes tulajdonosok prémium kategóriás, drágább gépkocsijain, ritka autókülönlegességeken, esetleg old-timer autókon találkozhatunk, tehát a gépjárművek egy szűk rétegénél; ellenben a hagyományos műanyag keretek tömegcikkek: a gépjárművek 99%-án ilyet láthatunk.

www.carsign.hu

IGÉNYES RENDSZÁMKERET · http://www.rendszamkeret.eu 2010.04.06. 21:41:28

Ha igényes, tartós nemesacélból készült krómozott, polírozott, szálcsiszolt vagy karbon-hatású rendszámtábla keretet keres, akkor a prémium minőséget a CarSign-nál megtalálja.
A CarSign rendszámtábla kereteit az ápolt autókhoz tervezték – az old-timerektől az új autókig!
Króm rendszámtartó keret? Vagy szácsiszolt nemesacél? Luxusautóra? www.carsign.hu
A CarSign rendszámkeretei minden autómárkán jól mutatnak, mint például:
Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Jaguar, VW, Opel, FIAT, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Lancia, Chrysler, MINI, Maybach, Aston Martin, Bentley, Skoda, Alfa Romeo, Peugeot, Citroen, Corvette, Kia, Ford, Daewoo, Honda, Hyundai, Range Rover, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Renault, Rolls Royce, SAAB, Seat, Smart, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo.
A www.carsign.hu oldalon webshopban is rendelhető!
CarSign: igényes rendszámkeret igényes emberek igényes autóira!

CarSign Nemesacél Rendszámkeret · http://www.carsign.hu 2010.06.19. 00:08:12

Szisztok!
Én vettem CarSign keretet a BMWmre és iszonyatosan feldobta. Az összes haver megfeküdt, és aztán ők is rendeltek vagy kértek az asszonytól szülinapra, névnapra, stb. (Max azon megy a vita, hogy melyik felületű melyik autóhoz illik jobban).
Az egyedi hajlítás utolérhetetlen: tényleg mm pontosan passzol a kocsira!
Cool design, cool kivitelezés, cool kiszolgálás. Az ár persze első ránézésre nem átlagos, de ha az ember jobban belegondol, hogy tényleg príma anyag van benne és optikailag iszonyúan megdobja az autót, akkor nem sok. Soha többet nem veszek műanyag rendszámkeretet.
Egyébként pedig hajrá Germany! Tiétek lesz a world cup!

PorscheLux 2010.07.16. 23:26:51

Vége a ragyi, gagyi műanyag rendszámkereteknek. A műanyag rendszámtartó krómozását is be kell fejezni. A műanyag rendszámtartónak leáldozott. Aki kicsit is ad magára nem aggat a több millió forintos autójára 300 forintos, szervíz, műhely, kereskedő reklámjával ellátott vacak műanyag rendszámkeretet!!!
Mióta 1 hónapja megvettem az igényes CarSign nemesacél keretemet több barátom is rácuppant. Persze csak az igényesek. A többiek még kivárnak. Hogy mire, azt nem lehet tudni, mert előbb-utóbb ők is rá fognak jönni, hogy az igényes tulaj igényes autója akkor tökéletes és befejezett, ha a rendszámkerete is igényes.
Szóval ha rendszámtartó, akkor: www.CarSign.hu
vagy www.rendszam-keret.hu

IGÉNYES RENDSZÁMKERET · http://www.rendszamkeret.eu 2013.03.17. 14:15:00

Ne feledjék!
Az igényes tulajdonos autója akkor tökéletes és befejezett, ha a rossz minőségű,
idejétmúlt műanyag rendszámkeret, rendszámtartó helyett stílusos nemesacél rendszámkeret díszíti!

A CarSign nemesacél anyagú exkluzív rendszámkeretei különböző felületekkel választhatóak:

Szálcsiszolt
Polírozott
Mattfekete
Fényes fekete
Krómozott
Karbon-hatású
Autója színére fújt

A rendszámtábla-keret minden márka, minden típusának lökhárítójára milliméter pontosan egyedileg van hajlítva!

www.carsign.hu
süti beállítások módosítása